fiindca nu stie, tina ma intreaba cum sa intri in advertising dar nici ea, nici altii nu au raspuns la intrebarea asta ci la "ce iti trebuie ca sa intri in advertising?"
pentru ca ma stiu lider de opinie, m-am gandit sa nu vorbesc de aiurea si sa consult niste surse inainte de va invata secretele penetrarii advertising-ului. documentul GIL din 1985, aparut pentru prima oara in cadrul "Intalnirii celor cinci industrii" de la New York ne ofera un punct de plecare (traducerea in limba romana imi apartine): "omul de advertising, asa cum am aratat si in punctul 5, alineatul FAS, trebuie sa stie a trage cu arcul catre o tinta mirosind puternic a rahat; mirosul este considerat a fi puternic atunci cand treaba se impute."
pe de alta parte, la intalnirea celor 34 de tari membre IMA (Institutul pentru Mancarimi in Advertising), s-a eliberat ghidul virginului advertising-ian care specifica intr-un final (ne) fericit: in cazul nerespectarii articolelor 5 si 2, se vor lua in considerare celelalte articole."
sperand ca v-ati edificat va invit sa mai cititi o data postul pentru a va da seama ce va trebuie pentru a intra in advertising. si leapsa merge mai departe pe unde vrea ea ca mi se pare stupida.
sâmbătă, 21 iunie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
3 comentarii:
:)) de unde ai scos chestiile astea, lider de opinie ce esti?
ba da sunteti bulangii leapsa vine de la mine van gat sa va!
din surse confidentiale. am prieteni in sistem, pe sistem...
Trimiteți un comentariu