doi studenti. unu la comunicare altu la orice alta facultate:
ii zici: ba, io nu prea inteleg cum e treaba asta cu brandingu`
iti zice(gandindu-se la altceva): nu faci parte din target.
ii zici: bun ma, si cum procedam sa facem o campanie?
iti zice:(gandindu-se la altceva) tre` sa gasim un insight.
ii zici: da` ce e ala ma, un insight?
iti zice:(gandindu-se la altceva) n-auzi ma ca nu faci parte din target!?
ii zici:(mai cu moderatie) da` cine face?
iti zice:(gandindu-se la altceva) ba, ar putea sa faca parte oricine din target. depinde de insight.
ii zici:(cu aplecare)si unde gasim insightu asta?
iti zice:(gandindu-se la altceva) tre` sa studiem targetu.
discutia continua condescendet, redundant si rapid catre gandul reciproc ca celalalt e prost.
la ce se gandea studentul? la altceva.
joi, 4 decembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu