"lucrez in publicitate si chiar daca lucrez de numai 25 de zile cu tot cu week-end-uri in care nu lucrez, chiar daca sterg cu o precizie de copy biroul sefului, sunt modest si nu vorbesc decat despre ramura a publicitatii in care lucrez. adica nu sunt universal asa... sunt un profesionist si m-am saturat de toate reclamele de cacaaat, fara niciun pic de logica, de pozitionare, de USP, si alte chestii cool pe care stiu sa le si pronunt."
eu nu lucrez in publicitate, habar nu am cu ce se mananca dar sunt creativ si mai destept decat toti frustratii astia care se vad cu un job "mult prea tare", "care nu-mi lasa timp de viata personala" si care lucreaza la Macan cu un singur ''c".
daca as avea blogul citit de mai mult de trei persoane (printre care sunt si viitorii "specialisti" in publicitate :P) as propune o revolutie in advertising. irealizabila, desigur. sa nu mai existe reguli, specialisti sau criterii rationale. sa iti placa un spot, un print, fiindca te "gadila placut" si atat.
mi s-a intamplat fiind la unirii 2 fata in fata cu deja cunoscuta campanie la Radio Romania. mi s-a ridicat paru pe maini si mi-a placut mai mult decat o bruneta cu sani mici. dupa aia a inceput sa-mi explice un profesionist de ce nu e bine structurata si-alte vrajeli si mi-a stricat toata buna dispozitia. imi plac si campaniile la unirea fiinda sunt ca un ponei roz criticat de intelectualul cu putoare de comunist, adrian paunescu.
imi plac multe nu fiindca am mai invatat ceva despre publicitate ci fiindca imi dau o stare de bine, fiindca plac simtului comun. si ma cac profesionist si creativ peste toti profesionistii care imi dau peste organu receptor de advertising.
duminică, 9 noiembrie 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
5 comentarii:
Haleluja!
Prea multi profesionisti in PR si Publicitate - asta am zis si eu! Si d-aia ma retrag din domeniu, din toata cacaoa de pareri si frustrari despre starea vremii :))
Nu pot sa zic ca ma afecteaza "specialistii" in domeniu. Dar poate ca ma afecteaza. Reclame gen celmar si arnos. Astea ma afecteaza.
frumos scris, da o stare de bine si un strop de speranta ca mai exista oameni care apreciaza publicitatea cu adevarat, ramanand niste melancolici inocenti (taiem in cazul tau inocent:D), care nu vad intunecimile din spate si vor ca in acele 30 de secunde sa se lase cuprinsi de sentiment.
Asta pana cand te caci.E adevarat ca te caci profesionist si creativ, dar tot caca e.
aveam nevoie de parerea unui specialist. va multumesc! ;)
eu sunt curios de ce ti-a zis ca nu e buna campania. mie mi se pare foarte coerenta si consistenta, chiar daca n-am nici un fel de autoritate (dar trebuie sa recunosti ca suna bine calificativele alea doua)
Trimiteți un comentariu