marți, 18 martie 2008

despre oamenii buni

sa profiti de oamenii pe care o sa-i cunosti. asta-i poate cel mai destept sfat pe care mi l-a dat maica-mea cand am plecat din oraselu din ce in ce mai mic la liceul mare si tare din galati.

treaba asta cu profitatu de oameni poate avea conotatii peiorative si kiar asa si trebuie inteleasa. e sanatos, atunci cand intalnesti oameni destepti, sensibili, care tin la tine, sa furi de la ei tot ce au mai bun. sa li te oferi cu totul si daca faci o greseala sa faci orice pentru a fi iertat. iar daca au nevoie de tine sa le promiti in gand ca-i vei ajuta neconditionat atunci cand vei avea puterea asta.

postul asta e dedicat oamenilor destepti din viata mea cu care imi place sa beau o bere, prietenilor vechi, persoanelor NU-POT-SA-TE-VAD-PLANGAND, oamenilor buni fata de care trebuie sa ma revansez pentru ca, odata, in trecut, am gresit.

ce misto ar fi sa ne adunam cu totii sa bem o bere si sa adormim intr-un bar cu tot mai mult fum...

6 comentarii:

iulian zaharia spunea...

faci cinste?

alexandrutunaru spunea...

nu acuma ca nu-mi place

Anonim spunea...

nu faci cinste...adormi singur..

alexandrutunaru spunea...

:)) mai vedem noi. aseara, daca mai stateam un pic, creca mi se implinea dorinta ;)

Anonim spunea...

pe mine nu m-ai invitat... :)

alexandrutunaru spunea...

pai u intrai in alta categorie... nu ca nu te-ai potrivi si la asta... ;)