miercuri, 11 iunie 2008

roxa si sexu

poate ca stiti despre gagica asta pe care am ratat-o si care ar fi putut fi singura mea salvare de ziua lui valentin:






mie mi-a placut. nu tipa ci fenomenul, spectacolul :D. si automat si ea (cu exceptia "o sa ma joc cu mintile mele" care ma duce cu gandul la schizofrenie, cum zicea unu pe un blog)

Iata continuarile:













raspunsurile sunt cele mai misto (si ma fac sa regret ca nu am vazut invitatia lui roxa atunci fiindca mi-as fi incercat si eu norocul... de amorul artei si de dragul adversarilor):







si, in cazul in care credeati ca cel de mai sus este un frustrat, ei bine, v-ati inselat:






raspunsurile sunt multe si multe sunt kiar misto, ceea ce , inca o data, ma face sa regret ca nu m-am luptat si eu virtual pt inima din pantalonii domnisoarei. nu-i nimic. mai sunt fete frumoase si destepte. sa speram ca restul o sa-si puna video-uri pe youtube :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

Si eu care invatam ca proasta despre cultura, civilizatie si valoare...

iulian zaharia spunea...

buna dimineata.

alexandrutunaru spunea...

sa nu zici ca i-ai pus si u un video domnisoarei, zaki. ca vad ca ati fost contemporani

Tina spunea...

mda...femeia ideala...blonda,on crack si cu inima in pantaloni...ea mai e cum mai e (io tot ma gandesc ca e on crack),dar barbatii...valeu. Ai dreptate la faza cu spectacolul...Chris Crocker is my addiction so...

In final: And all the best women are married, all the handsome men are gay.Zi-le Robbie!