marți, 5 august 2008

leapsa din egoism

aseara m-am uitat pe realitatea la teledonul organizat de realitatea tv in sprijinul sinistratilor din nordul Moldovei.nu o sa fiu critic sau nu o sa fac pe desteptul cu ceea ce s-a intamplat acolo. o sa spun doar ca am trimis si eu un mesaj prin care am donat 2 euro. poate ca nu e cool sau trendy si poate ca nu am ajutat pe nimeni cu 2 euro dar cred in puterea simbolica a banilor astora si in puterea gestului (cliseatic dar adevarat).

de aceea am spus ca pot face un pic mai mult. asa ca mi-a venit ideea cu leapsa asta. in ce consta ea exact? cel care o va primi trebuie sa trimita un mesaj gol de pe telefonul mobil la numarul 879 (2 euro+ TVA in reteaua cosmote, 2 euro cu TVA inclus in vodafone si orange http://www.realitatea.net/romania-prinde-radacini---teledon-pentru-ajutorarea-sinistratilor_325321.html) si motivele pentru care a facut donatia... si, bineinteles, sa dea mai departe leapsa altor trei colegi de blogosfera.

bineinteles ca leapsa o poate prelua oricine citeste acest post iar cei care nu au blog pot trimite msg si apoi sa dea un comment la acest post pentru ca vreau sa-i stiu pe cei care raspund jocului meu :)

de ce am trimis eu mesaj aseara? din egoism. am vrut sa ma simt bine ca ajut. si, intr-un mod ciudat, chiar m-a ajutat foarte mult fiindca desi nu trec chiar prin cea mai fericita si plina de impliniri perioada, aseara, dupa ce am trimsi mesajul asta, chiar m-am simtit excelent.

asa ca leapsa merge mai departe la zaki (astept motive interesante si stiu ca blogul tau e mai vizitat decat al meu :P), tina (idem) si ramona (vreau sa-ti vad motivele).

5 comentarii:

iulian zaharia spunea...

of mai alex mai. stiu ca suntem prieteni dar: pe internet e mult mai usor sa distrugi un lucru decat sa construiesti. te rog sa citesti cu atentie. vezi tu un om cu blog, cum suntem noi doi se entuziasmeaza mult mai usor fata de o idee buna care ii vine si din omenia si bonomia care il caracterizeaza vrea sa o faca publica. foarte frumos. problema e ca internetu nu e internet pentru ca lucrurile se pot face mai usor ci e internet pentru ca lucrurile si pot desface mai usor. concret, eu nu pot da mesaj pt ca nu's in romania. doi chiar daca as putea probabil as scrie postu fara sa dau mesaj si posibil majoritatea celor lepsuiti ar fi mai grabiti sa scrie postu decat sa dea smsu. plus ca ce zici tu nu e o leapsa. e o provocare la renuntatu labei online pe care ne'o facem cu totii zi de zi. ceea ce e aproape imposibil. pentru asta meriti apreciat. nu meriti apreciat pentru ca te'ai gandit sa faci din gestu tau de bonomie unul de egosim mai intai interior iar apoi public. pacat. cand il faci public, se pierde tot. eu as fi preferat sa ma astepti sa ne vedem si sa imi spui, uite ba da si tu sms la nr asta ca e fain. nu sa imi dai leapsa pe blog. pentru ca blogurile, stim amandoi sunt o masura a narcisismului si nu tre sa amesteci inundatiile cu blogurile, mai ales printr'o leapsa. dar cum ziceam, pentru ca suntem prieteni o sa iti rapsund. in stil si suc propriu. ceau.

alexandrutunaru spunea...

de acord cu unele chestii spuse de tine aici.

"nu meriti apreciat pentru ca te'ai gandit sa faci din gestu tau de bonomie unul de egosim mai intai interior iar apoi public. pacat."
ba tocmai de asta merit apreciat ;). fiindca, desi aparent am facut un gest egoist, recunoasterea acestuia ca fiind egoist e un demers ce arata ca ma intereseaza trimisul banilor si nu cum sunt apreciat eu sau ceilalti care ii vor trimite ;)

si asta, dragul meu prieten, fiindca uneori e bine sa lasi la o parte discursurile destepte si sa "faci".

ti-am mai raspuns si pe blogul tau.

Anonim spunea...

ceea ce iulian a facut (sau si-a facut) atat aici, cat si pe blogul lui, este o mare laba intelectuala.
pentru ca intelectualul este mai ales simplu.

Anonim spunea...

...iar iulian, nu.

Anonim spunea...

plm bai anonimule te contrazici