joi, 12 martie 2009

centrul lumii II

sunt deja de 5 zile in centrul lumii. aici miroase mai bine, iarba e mai verde si pana si balegarul de pe marginea campusului e gustos.

ma intreba cu rigurozitate nemteasca o domnisoara cum imi place anglia.

pai care anglia? ca pana acum nu am vazut-o. aici sunt trei nemti, 4 chinezi, 1-2 norvegieni care mananca cu pofta ciulama gatita de mine :D, englezi cam cat sa arate ca totul se intampla in anglia si doi-trei romani. ce am vazut in schimb aici:

-profesorul care n-are incredere in manuale, citeste critic orice, probabil nu e convins nici chiar de faptul ca Anglia e centrul lumii - profesorul care intreaba o data la 5 minute daca are cineva intrebari dara care, probabil, ar ramane blocat i s-ar pune o intrebare;

-studentii chinezi siamezi; a caror maxima excentritate ar fi sa stea la acelasi curs, in aceeasi sala cu un european... preferabil in aceeasi zi - bucatariile voyeuristico-exibitioniste cu geamuri -perete in care poti vedea de oriunde din afara;

Si gresia, faianta, asfaltul, trotuarul poroase, semn ca aici mai ploua.

va urma, ca o ploaie britanica...

PS: balega exista, se afla, ESTE

7 comentarii:

Anonim spunea...

Între noi fie vorba, nu trebuia să mergi în Anglia ca să întâlneşti cele 2 tipologii de profi...era suficient să mai dai pe la facultat aici;)

Oricum, am un singur reproş la jurnalul tău de bord: e prea diurnă informaţia,. Eu vreau să ştiu cum e în Londra noaptea;;)

Anonim spunea...

M-am grăbit şi am mâncat o literă (din facultate, pe e) şi am pus şi un semn de punctuaţie în plus, dar, de data asta, chiar nu sunt beată:)).

Anonim spunea...

Trebuie sa fiu de acord cu Alexandra.. nu era beata, de data asta :))

am auzit ca nu e frumos in centrul lumii acolo, ca e totul prea organizat si lumea civilizata. civilizatia e plictisitoare.

unde e mirosul de praf si noroiul cand ai nevoie de ele? :))

pana una alta, oricum te urasc pentru simplul fapt ca ai ajuns acolo inaintea mea. si ai face bine sa mai dai si pe acasa, ca prezenta la sedinte tre sa fie de minim 80 la suta

Anonim spunea...

Si totusi, vacile au gatul mai lung ;)

iulian zaharia spunea...

balega fiinteaza

Anonim spunea...

Nu stiu de ce am impresia ca te cam plictisesti pe acolo....pt moment :)

iulian zaharia spunea...

asteptam cand revii seria "capatul lumii" :))