marți, 22 ianuarie 2008

cum mai staţi cu fericirea?

uite asta aş vrea eu să aud în fiecare zi...

să mă întâlnesc cu gardianu de la metrou şi să mă întrebe "ce mai faci c...e? eşti fericit azi?" să nu fie lacrimogen.... sa fie asa... amabil, să nu-şi facă doar meseria de om serios ... nu-mi plac oamenii care fac exces de zel (asta nu-i plăcea nici lui Steinhardt :D ).

apoi să mă urc în metrou şi să îmi zâmbească toată lumea dar mai ales fetele drăguţe. nu zîmbete sincere că-s false :D (chiar îmi plac zîmbetele de complezenţă din partea necunoscuţilor). cea mai aproapiata de mine să mă întrebe şoptit: "ce faci? eşti fericit?" şi apoi, ştiind parcă răspunsul să mă pupe scurt pe obraz şi să chicotească.... si eu sa fiu.

asta propun in postu asta. sa ma intrebati daca sunt fericit cand ma vedeti. dar numai atunci cand stiti sigur ca sunt.

azi sunt.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Auzi...e fericit..What the fuck is wrong with you??? Se vede ca n-ai mai dormit demult! Iar visezi ca esti cu Luciu. De aia te crezi fericit! Fericirea e un lucru marunt, e o aripa care vibreaza, fericirea e un lucru mic, un pitic ce danseaza tralalala :D ...Ai nevoie de putine lucruri ca sa fi fericit tunaru din cate observ. Io nu m-as fi multumit cu pupatul, but that's just me:P Ciudata viziune asupra fericirii...oricum apreciez ca esti curajos sa zici ca esti fericit. Eu am senzatia ca daca as spune asta cu voce tare, mi-ar cadea o caramida deodata in cap...ceva de genul: Nah bah! Ti-a trebuit tie fericire!...Sa admiti ca esti fericit e tabu. Fericirea deranjeaza,irita, zgarie pe creier!Cred ca de aici vine vorba aia: numai prostii sunt fericiti! Acu nu te fac prost:P Stii e un final la o carticica care mi-a placut super mult si care spune ceva de genul "acum ai suferit prea mult ca sa mai spui vreodata...sunt prea fericit." E greu...de fapt e foarte greu sa spui asta si dupa aia sa nu simti ca se aude undeva in surdina: "to be continued..."

L spunea...

daca te-ar intreba lumea in fiecare zi daca esti fericit, pana la urma te-ai plictisi de atata fericire, indiferent daca raspunsul tau era pozitiv sau nu.