joi, 31 ianuarie 2008

viata misto

azi am fost sa dau examen. am plecat de la unu. am intrat la sase. am luat sapte. nu credeam ca iau nici cinci. m-am bucurat. inca mă mai.

acum vreo saptamana am lucrat toata noaptea la o prezentare de proiect cu alex. am terminat la cinci dimineata. la sapte trebuia sa ne sculam. eu m-am trezit la zece. am vrut sa-mi sfaram capatana. noroc ca l-am putut prezenta mai tarziu. colegilor chiar le-a placut. si profului. si noua.

maine plec la galati. o sa fie frumos. acasa e mereu frumos. o sa ma sui in loganelul gri spre murdar si n-o sa ma mai dau jos din el. pe tren o sa citesc la politologie si o sa indraznesc sa visez ca-l iau si pe asta.

o sa fiu bun cu toata lumea ( chiar si cu olivia de care, ciudat, mi-e dor) si o sa salut cu respect vecinii de cartier.

ce viata misto

5 comentarii:

Anonim spunea...

stii cum se poate strica atmosfera asta de viata misto? mi s-a imbolnavit cainele. crek pana maine moare :|

Anonim spunea...

Nu prea imi place postu asta:( e interesant ce ai vrut tu sa faci aci gen fraze scurte,evenimente marunte care dadu farmec vietii, numai ca se simte melancolia cand vorbesti despre acasa si nu mai are obiectivitatea aia rece de la inceput care prinde cu stilu in care ai scris.Ideea e faina:)
P.S. pentru ca stiu ca verbul "se simte" nu zice nik (ca deja iti aud vocea in cap)tin sa precizez k ma refer la faptul ca frazele deja au o lungime mai mare, zici ca e frumos, visezi, treaba cu olvia, chestii trestii care ar fi mers dar nu aci. Ma faci sa-mi fie si mie dor de olivia si dupa aia brusc ce viata misto? Cred ca de aia nu prea ma atinge postu asta. so...bring it on bitch!

alexandrutunaru spunea...

dap. accept critica. nici mie nu-mi prea place postul asta al meu. dar nu-l mai sterg fiindca devine intersant de citit fiecare comentariu. astept critici. al vostru, alexei

xyz spunea...

nu fiecare post tre' sa fie opera de arta :))

Anonim spunea...

:))fiecare post? io astept macar unu:P dar n-ai di la cini sa ceri domle'. lasa tunaru...one day...one happy day...
P.S. care e faza cu alexei?:))s mai cucerite gagicile dak pari rus or smth?