joi, 4 decembrie 2008

hai la raspuns

raspunsul la postul anterior era un pic mai serios decat intuise iuliana.

noi suntem generatia C pentru ca traim langa:

creativitate
comunicare
copywriting
community
content
connection
capitalism
costumer
charisma

si ar mai fi.

imi pare rau, iuliana.

4 comentarii:

Tina spunea...

Ma lesi? Chiar credeam ca e o faza misto si tampita in spatele raspunsului.

Iuliana spunea...

Dragul meu,

Vreme pentru a fi seriosi, anosti, insipizi, plictisitori si ingropati in "locuri comune" avem. Si eu am avut aceeasi impresie precum Tina.
Si apropo de seriozitatea pe care o invoci tu, iti aduc aminte: "Quand nous ne sommes plus enfants, nous sommes deja morts" (Brancusi).

Numai bine,
Generatia Cartoon :)

Alex spunea...

Esti pe aproape tunaru.
De fapt se numeste generatia C (see) pentru ca informatiile transmise cu efect azi solicita in special simtul vazului (si pe cel al auzului dar vazul; e bombardat in mod special). Multimedia te face astfel sa neglijezi unele legaturi intre retelele de neuroni, sau, altfel spus, sa tampesti si sa te lasi persuadat de ce zice nenea acolo in pretty shiny colors.
Astept premiu de C raciun

Alex spunea...

A, si: nu mai vorbeste nimeni de costumer, decat de fata cu ei. E consumer